Contacten door het hele land
“In de dagelijkse werkzaamheden heb ik veel contact met partijen door het hele land. Ik ben enkele dagen per week onderweg en daarnaast op kantoor om, samen met mijn collega’s van team wederverkoop, alles uit te werken. Naast afwisseling biedt dit mij de mogelijkheid om snel te schakelen en intern korte lijnen te onderhouden. Hierdoor kunnen we de klant snel en naar tevredenheid bedienen.
Een geolied en degelijk netwerk
“De voorraadhoudende klanten werken vaak al lange tijd samen met Bribus. Als verkopers van onze keukens hebben zij behoefte aan een meedenkende en ontzorgende producent. De komende jaren heb ik daarom als doel, om met mijn collega’s en onze klanten te kijken hoe we voor beide partijen zo prettig en efficiënt mogelijk kunnen werken. Samen werken aan samenwerken om zo een goed geolied en degelijk dealernetwerk op te bouwen.
Kijken naar marktpotentie
“Bribus heeft een heldere toekomstvisie en is hard op weg om de grootste keukenfabrikant binnen de zakelijke markt te worden. De organisatie heeft een brede focus. Daarbij staan oplossingsgerichtheid en duidelijke toegevoegde waarde voor onze klanten centraal. Zo zijn we tegenwoordig ook actief in de recreatieve sector en ligt er bijvoorbeeld nog veel potentie bij de transformatie-bouw. Binnen de branche is er natuurlijk concurrentie, dus ik probeer het verschil te maken met een prettige en vertrouwde samenwerking en ontzorging van de klant, afspraak is afspraak. Ik ben tevreden als mijn klanten tevreden zijn!”