Kun je iets vertellen over dit traject?
Jazeker! Zoals gezegd ben ik begonnen op de Verkoopbinnendienst. Dat ik de mogelijkheid zou krijgen om na enige tijd als accountmanager aan de slag te gaan, was een plan dat ik op voorhand al met Bribus besproken had. Dit kwam in mijn eerste sollicitatiegesprek bij Bribus aan bod. Mede hierdoor had ik direct een goed gevoel bij Bribus. Dit goede gevoel werd extra bevestigd, want na een paar maanden kwam mijn leidinggevende nog informeren: ‘hoe gaat het?’, ‘wat zou je willen doen?’… dat soort vragen. Die proactieve rol van Bribus in de doorontwikkeling van medewerkers spreekt mij erg aan.
Waar kijk je naar uit, in de nieuwe functie de je mag vervullen?
Simpel, commerciële successen behalen, door mijn eigen ding te doen. Maar natuurlijk word ik de komende tijd klaargestoomd door een aantal rotten in het vak, want er komt natuurlijk veel op je af. Maar ik heb er erg veel zin in. Geweldig om gesprekken te voeren met klanten en te kijken hoe ik ze kan helpen met de oplossingen die Bribus biedt.
Kun je nog meer vertellen over Bribus? Wat vind jij ‘typisch Bribus’?
Bribus is natuurlijk een echt familiebedrijf. Dat uit zich in de sfeer. Er heerst een hele open cultuur waarin je weinig merkt van hiërarchie en waarin mensen van aanpakken weten. Daardoor gebeurt er gewoon veel. Het bedrijf groeit hard, maar tegelijkertijd hangt er een soort gemoedelijkheid, ongeacht welke afdeling je binnenloopt. Dat zijn ook de redenen waarom ik Bribus zou aanraden. Je krijgt volop ruimte voor eigen initiatieven en ontplooiing.
Wil je nog iets kwijt voor toekomstige collega’s?
In een notendop: eigenlijk is alles gewoon tip top in orde. En dan wordt er ook nog eens van alles georganiseerd buiten het werk om: een Sinterklaasfeest, een zomerborrel en een kerstborrel, lekker met collega’s uit eten, een stedentrip, noem het maar op. Dat bevordert de sfeer, want natuurlijk mag er ook ontspannen worden na hard werken.
Alles is hier tip top in orde